Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

18/6/13

shabby chic & transfer




 Το ταπεινό καφασάκι της λαϊκής μεταμορφώθηκε, πρώτα με την παλαίωση και μετά με τη μεταφορά εικόνας μπροστά και πίσω.  Επειδή ήταν σαν σεισμόπληκτο στο εσωτερικό του κόλλησα πολλά κομάτια από εφημερίδα και δίαφορα διαφημιστικά φυλλάδια, για να γίνει σταθερό και το πέρασα με  άσπρο χρώμα.
 Το ρολόι είναι και αυτό με την μέθοδο μεταφοράς εικόνας, μόνο που εδώ το έφτιαξα κομάτι κομάτι και έκανα κρακελέ 2 συστατικών.
 Το μεταλικό κουβαδάκι κι αυτό με την μέθοδο transfer, θα υποδεχθεί παγάκια κι ένα μπουκάλι κρασί, για να συνοδεύσει τους κρασομεζέδες  κάποιες βραδιές.
την εικόνα την πήρα από http://thegraphicsfairy.com

13 σχόλια:

  1. Κορίτσι μου,λατρεύω κάθε σου ανάρτηση!
    Τέτοια αισθητική!Μα και τόσο καλοδουλεμένα ΟΛΑ!
    "Συγχαρητήρια" και "μπράβο" είναι λίγα...
    Να ΄σαι καλά!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη δουλειά και τέλειο αποτέλεσμα!!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το τελευταίο με τους μεζέδες μαζί το θέλω την Παρασκευή...χαχαχα... Μπράβο κορίτσι...άψογη δουλειά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα και τα τρία, Παναγιώτα μου!!!!
    Το κρακελέ του ρολογιού είναι υπέροχο!!! Γιατί εγώ ποτέ δεν τα καταφέρνω με των 2 συστατικών??Ε, γιατί???
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!! ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα έγιναν!!
    Πρακτικότατη αυτή η τεχνική ε; Την έχω στο πρόγραμμα σύντομα!
    Μπράβο, καλή μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ σικάτες δημιουργίες!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλές και όμορφες οι δημιουργίες σου Παναγιώτα μου . Ενα καφάσι από φράουλες που πάει πέρα δώθε το έχω , μου έδωσες ιδέα να το συμμαζέψω.Το ρολόι αλλά και το κουβαδάκι πολύ όμορφα.
    Εγώ πότε θα μάθω να τα κάνω????
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια και τα 3!!Μ'αρέσουν που είναι μίνιμαλ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Preciosos trabajos, yo acabo de poner en el blog tambien una caja de fresas.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάθε ανάρτησή σου για μένα είναι γεγονός!!!! Ξέρω πως θα δω δημιουργίες τέλειας αισθητικής και εκτέλεσης!!!! Είναι φανταστικά τα σημερινά όλα!!!!
    Κοίτα σύμπτωση, χθες ξεκίνησα κι' εγώ ένα καφάσι μανάβικου.... σε παρακαλώ, τι εννοείς "transfer"; Κατάλαβα ότι το θέμα το πήρες απ' το link που μας δίνεις και συμφωνώ, έχει υπέροχες φωτογραφίες. Πώς τις μεταφέρεις όμως τόσο άψογα; Γιατί εγώ, τις τυπώνω, κάνω ντεκουπάζ αλλά δεν έχω λέιζερ πρίντερ και μουτζουρώνονται!!!!!! Έχεις κανένα tutorial για transfer; Έψαξα αλλά δεν βρήκα.....
    Κάθομαι και τα χαζεύω...... και ζηλεύω..........
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου γεια σου, με συγκινείς με τα λόγια σου και χαίρομαι πάρα πολύ που αυτά που φτιάχνω όντως αρέσουν, γιατί πάντα έχω μια αμφιβολία.
      Για να κάνω το transfer,χρησιμοποιώ εκτύπωση από lazer εκτυπωτή, αν δεν έχεις μπορείς να βάλεις την φωτό σου σε ένα στικάκι και να την πας σε ένα φωτοτυπικό να σου την εκτυπώσουν. Προσοχή αν έχει γράμματα η εικόνα θα κάνεις εκτύπωση mirror, δηλ ανάποδα.
      Μετά περνάω κόλλα το σημείο που επιλέγω, κολλάω επάνω την εικόνα και επιμένω να κολλησει καλά, αλλά και να μην υπάρξουν φυσαλίδες από κάτω, περνώντας από πάνω ένα κουτάλιή μια πλαστική σπάτουλα. Αφίνω να στεγνώσει, και μετά βρέχω λίγο τα δάχτυλά μου και αχίζω να τρίβω την επιφάνεια πολύ προσεκτικά, ώστε να φανούν τα γράμματα από κάτω. Αν θέλεις πήγαινε στο blog http://misirlouhandmade.blogspot.gr/2013/05/transfer-image-techniques-tutorial.html
      Τα γράφει αναλυτικά και με φωτογραφίες

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...