Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

22/10/12

Ρολόι


Από γνωστό κατάστημα αγόρασα το μεταλικό καδράκι,  επειδή μου άρεσε πολύ το θέμα, αλλά όπως πάντα παρορμητικά,  το έχω εγώ αυτό, αγοράζω ότι μου αρέσει πολύ και μετά δεν ξέρω τι να το κάνω.  Το ανέκδοτο το ξέρετε που λέει: "κι εκεί που καθόταν, τι του πέρασε από το μυαλό", η απάντηση, είναι: "μια οβίδα".  εμένα μου πέρασε ένα ρολόι.
'Εβαλα λοιπόν τον πατέρα μου και άνοιξε μια τρύπα στη μέση, (εγώ όσες προσπάθειες έκανα δεν τα κατάφερα) έφτιαξα με stencil τους αριθμούς et voilaaa!!!!!!!!!!!!!!!

19 σχόλια:

  1. ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΜΜΟΝΉ ΜΕ ΤΑ ΡΟΛΌΓΙΑ,ΑΛΛΆ ΠΟΛΎ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΉ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΆ ΠΑΝΑΓΙΏΤΑ, ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΓΙΑ ΌΛΕς ΕΜΆΣ.
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Χαρά μου, τέτοιοι έπαινοι, ειδικά από εσένα, που θαυμάζω πάρα πολύ τη δουλειά σου,(κι ας μην σχολιάζω) με ανεβάζουν πάρα πολύ.

      Διαγραφή
  2. Είναι πανέμορφο! Αλλά όμως πού βρίσκεις τον μηχανισμό και τους δείκτες, εκτός από παλιά ρολόγια. Έχω καιρό τώρα στο μυαλό μου να κάνω κι εγώ ένα ρολόι αλλά δεν τα βρίσκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά του ξηγήθηκες...χαχα. Έγινε πανέμορφο...Χαχα...το ανέκδοτο δεν το ήξερα...μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου το ανέκδοτο είναι μισό. Σκοτώθηκε ένα παλληκάρι στον πόλεμο και δεν ξέρανε με ποιο τρόπο να το πουν στη μάνα του, και της λένε, ξέρετε, εκεί που καθόταν ο γιος σας, τι του πέρασε λέτε από το μυαλό? την απάντηση την διάβασες. Λίγο μακάβριο βέβαια.

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο , φίνο ρολόϊ! Καλή εβδομάδα να'χεις, Παναγιώτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειο το ρολοι!!!
    Φινο και με γουστο!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη μεταμόρφωση Παναγιώτα μου !
    Έχεις ειδικότητα σ'αυτά εσύ!!!!
    Πολύ καλό το ανέκδοτο !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή η μεταμόρφωση είναι από τις καλύτερές σου!!!!Μου αρέσει πολύ το ρολογάκι σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άλλη μια πολύ όμορφη δημιουργία σου!!!!!! Το μεταλλικό καδράκι μεταμορφώθηκε τέλεια!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου φιλενάδα!!γέλασα πολύ με το ανέκδοτο!!να σαι καλά!!όσο για το ρολόι καταπληκτικό!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα είχες Παναγιώτα μου να το κάνεις ρολόι. Έγινε θαυμάσιο. Καλά, πάντα θαυμάζω τη δουλειά σου....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φιλία μου, ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά

      Διαγραφή
  11. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ ωραία ιδέα ! Και άψογη εκτέλεση ! Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...