Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

4/10/10

Ρολόγια


13 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !ΚΑΙ ΤΑΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΄΄ΚΛΕΙΝΩ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και τα δύο,πολύ καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τη Μαρία.
    Το δέυτερο κάνει τη διαφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγω και εγω...συμφωνω με μαρια και χαρα!!! στο πρωτο μ αρεσουν αυτα τα σχεδια σε ασπρο που ειναι αναγλυφα ...αλλα το 2ο αγγιζει την τελειοτητα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια σας ευχαριστώ και συμφωνώ μαζί σας, το πρώτο είναι ένα απλό ρολόι χωρίς κάτι το ιδιαίτερο, στο δεύτερο, που είναι κομμάτι κομμάτι φτιαγμένο, μπήκε σε ενέργεια η φαντασία, γιατί εδώ είχα πολλά περιθώρια να δημιουργήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετικά και τα 2 ειδικά το 2ο
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφα Παναγιωτα οπως ολες οι δημιουργιες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρα πολυ ομορφα και τα δυο.Το δευτερο ομως λιγακι πιο εντυπωσιακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το δεύτερο είναι καταπληκτικό!
    Αυτό ρο ράγισμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια Παναγιώτα μου έστω και καθυστερημένα....η γνώμη μου είναι ότι είναι υπέροχα και τα δυο με προτίμηση το δεύτερο γιατί αγαπώ πολύ τα λουλούδια και σε συνδυασμό με το κρακελε δίνει αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα!!!πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Παναγιώτα και καλό φθινόπωρο! Είμαι η Δέσποινα και είμαι νέα στον κόσμου του blog..περιπλανιόμουν όταν είδα τη σελίδα σου και έμεινα αρκeτή ώρα κοιτάζοντας τη δουλειά σου..
    Είναι όλα εξαιρετικά και με πολύ γούστο!Πολλά μπράβο..!

    Αν έχεις χρόνο πέρνα μια βόλτα και από το δικό μου..τα σχόλια είναι πάντα ευπρόσδεκτα..

    www.pinelia-deco.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...