Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

11/10/12

Κεραμίδι


15 σχόλια:

  1. Πανέμορφο!Έχεις ταλέντο!Σου αξίζουν συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, αυτά ακούω και καβαλάω το καλάμι προς στιγμή, αλλά μετά επανέρχομαι.

      Διαγραφή
  2. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΟΥ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή δουλειά Παναγιώτα!!! Άψογη ενσωμάτωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο καλά σχόλια κάνετε και αρχίζω και το παίρνω επάνω μου.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το κεραμίδι.
    Το έγραψε και η κυρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τοσο απιθανο και λυτο!!!
    Συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο με καταπληκτικά ζεστά γήινα χρώματα!!!!! Πολλά φιλάκια... ελπίζω να είσαι εκεί αύριο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο Παναγιωτίτσα μου....μου αρέσουν πολύ τα έθνικ θέματα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ κομψό! Και καλόγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ κορίτσια, είναι το πρώτο μάθημα που έδειξα στις μαθήτριές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παναγιώτα καλησπέρα! Πάντα θαυμάζω τα έργα σου , η δεξιοτεχνία σου φοβερή, αλλά το ταλέντο σου δεν συγκρίνεται.Μοτίβο, χρώμα, σύνθεση λεπτομέρειες απογειώνουν κάθε σου δουλειά ,πόσο θα ήθελα να σε γνωρίσω...είσαι άνθρωπος με αξία!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, ιδιαίτερα όταν τα ακούω από ανθρώπους που φτιάχνουν αριστουργήματα όπως εσύ. Κι εγώ θα ήθελα να σε γνωρίσω και ποτέ δεν ξέρεις το πότε.Πρέπει να το οργανώσουμε. Φιλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Seu blog é muito lindo,e criativo.Parabéns

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...