Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

22/6/13

Μεταλικό βρυσάκι Νο 2 και ποτηστήρι





 Στο βρυσάκι Νο2  χρησιμοποίησα ρυζόχαρτο το οποίο έκοψα και συνέθεσα κομάτι κομάτι, έτσι ώστε να ικανοποιήσει την αισθητική μου, στην συνέχεια πρόσθεσα και τις ζωγραφικές μου "ικανότητες". (πού είσαι δασκάλα μου, να δεις τι φτιάχνω).

Το ποτηστήρι είναι από μεταμόρφωση. Το είχα βαρεθεί όπως το είχα φτιάξει και το έτριψα το έπλυνα το αστάρωσα, δηλαδή το έφτιαξα ξανά από το μηδέν. Του έβαλα και το κατάλληλο χρώμα για ουρανό, ώστε να ενσωματώσω το ρυχόχαρτο .
  Όχι για να μην μου λένε ότι δεν γράφω στις αναρτήσεις μου, χρησιμοποίησα και μεγάλη γραμματοσειρά για να φαίνονται πιο πολλά

14 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΟ ΒΡΥΣΑΚΙ ΕΓΙΝΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙ ΔΕ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και τα δύο, Παναγιώτα μου!!!!
    Καλό τριήμερο!!!!
    Φιλιά!!!!!!

    Βλέπω ότι έβαλες κι εσύ το σηματάκι του Bloglovin!
    OK!! Σε ακολουθώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα καί τά δύο Παναγιώτα μου!!Λατρεύω αυτά τά βρυσάκια!!!Η δουλειά σου όπως πάντα τέλεια!!!Είσαι η καλύτερη δασκάλα γιά μένα!!!Μού έλειψαν οι όμορφες συζητήσεις μας!!!Χάρηκα γιά τήν επίσκεψή σου!!Σέ ακολουθώ καί στό Bloglovin!!!!Καλό τριημέρο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικες οι μεταμορφωσεις σου, μπραβο!
    Δεν μπορω να πω ποιο μ' αρεσει περσσοτερο, θα τα ηθελα καιτα δυο!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!!! ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Unos trabajos espectaculares.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περνάω τη βόλτα μου ,βλέπω και θαυμάζω τις δημιουργίες μου. Συνήθως δε προλαβαίνω να αφήσω σχόλιο, τώρα όμως δεν μπόρεσα να αντισταθώ.....είναι πανέμορφα!!!!!!!!! Το βρυσάκι μου θυμίζει και το σπίτι της γιαγιάς και πολύ μου αρέσει.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Παναγιώτα, υπέροχες δημιουργίες, το βρυσάκι σου μας ταξιδεψε σε κατάφυτα χωριά της ελληνικής εξοχής! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το βρυσάκι είναι πολυ ομορφο! Και πρακτικο θα ελεγα! Και το ποτιστηράκι ομως μωρε ομορφο ειναι!
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μακαρι να μπορουσα να φτιαξω τετοια ομορφα πραγματα και εγω σου δινω συχγαρητιρια παναγιωτα μου ολα ειναι υπεροχα θα χαρω να ερθης στο σπιτακι μου < το στεκι της σοφιας> φιλια πολλα απο την ομορφη θεσσαλονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο το βρυσάκι σου, εγώ έχω τέτοιο σε ..πλαστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. απιθανο το βρυσακι ..........ολα ονειρεμενα εδω μεσα θα ξαναπερασω χαρηκα που σ ανακαλυψα μεσω ΡΕΝΑΣ καλη χρονια χρονια πολλα............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...