Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

12/10/12

Μπούστο από φελιζόλ


15 σχόλια:

  1. Πού όμορφο και πολύ ωραία τραβηγμένη η φωτογραφία σου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα στο blog σου.
    Από την βόλτα που έκανα στις αναρτήσεις είδα ότι κάνεις πολύ ωραία πράγματα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12/10/12, 3:43 μ.μ.

    Είναι πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/10/12, 4:24 μ.μ.

    Παναγιώτα μου αν θες το πιστεύεις,μόλις σχολίασα το κεραμίδι πήγα λιγο να ασχοληθώ με τις χειροτεχνίες μου,και πήρα στα χέρια μου εν μικρό μπούστο και αρχισα να σκέφτομαι με τι να ξεκινήσω, και βλέπω την καινούρια σου ανάρτηση ... Ενα φινετσάτο στολίδι , τέλεια δουλεμένο μα και όμορφα φωτογραφημένο!!!!Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξέρω για πιο λόγο μ' ανέφερε ως ανώνυμη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και ρομαντικό το μπούστο!!!
    Πραγματική μεταμόρφωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΟΛΥ ΣΙΚΑΤΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πράγματι πολύ καλοφτιαγμένο και σικάτο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραιο και με πολυ γουστο φτιαγμενο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ κορίτσια μου γλυκά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο!Μου αρέσει και το τριαντάφυλλο που συνδύασες τη φωτογραφία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά, εγώ γιατί δεν ενημερώθηκα για τις προηγούμενες αναρτήσεις σου; Και τι τούρθε του γκούγκλη να μου στείλει κατευθείαν το μπούστο; Περίεργα πράματα!!!!
    Πάω να κάνω εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που, μάντεψε!!!!!!!! Την έμαθα χτες!
    Το μπούστο φανταστικό! Τέλειο το σχέδιο που διάλεξες, τέλεια και η ενσωμάτωση! Άσε τα προηγούμενα που έχασα!!!
    Τα είδα όλα τώρα και άνοιξα κάτι ματάρες να!!!!!
    Παναγιώτα μου γλυκιά, ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφα πράγματα , επεγγελματική δουλειά Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...