Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

5/7/12

Η μεταμόρφωση ενός κακοπαθημένου δίσκου σε κάδρο


Ήταν κάποτε ένας δίσκος άσπρος, με ένα χοντρό χαρτόνι κολλημένο μέσα. Είπα στο αφεντικό του που τυχαίνει να είναι η μαμά μου, δώσ' μου τον να τον φτιάξω. Που να ήξερα τι με περίμενε!  Όταν ξεκόλλησα το χαρτόνι, από κάτω ήταν όλη η ανομοιομορφία που έχω δει σε ξύλο.  Να μην τα πολυλογώ, ξεκίνησα την μεταμόρφωση και έκανα και τα πειραματάκια μου επάνω του, τα οποία σημειωτέον είχαν και αποτυχία, γι' αυτό δεν σας τα λέω, έκανα και λίγα ανάγλυφα στη χαρτοπετσέτα να φάινεται σαν ζωγραφική, όχι ότι δεν κόλλησα καλά την χαρτοπετσέτα, λίγες πιτσιλιές με μαύρο οι οποίες τινάχθηκαν παντού και όταν το πήρα είδηση έτριβα την ντουλάπα με τις ώρες μεχρι να βγάλω το  χρώμα και ιδού ο ταλαίπωρος δίσκος, που μεταμορφώθηκε σε κάδρο. 

Το αφεντικό του δίσκου που είναι και δύσκολο άτομο, ξετρελάθηκε!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω πως ήταν πριν,τώρα όμως είναι πολύ όμορφος...κι αφού αρέσει και στο ''δύσκολο πελάτη''...δεν το συζητάμε καθόλου!Φιλιά πολλά Παναγιώτα μου...θα τα πούμε από κοντά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιοοοοοοςςςς!!! μπραβο!!! δε ξερω πως ηταν πριν αλλα πραγματικα το αποτελεσμα ειναι πααααρα πολυ ωραιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...