Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

9/2/12

Ρολόι


16 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το έφτιαξες το ρολόι σου, Παναγιώτα μου, και οι φωτοσκιάσεις τέλειες... μπράβο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΡΟΛΟΙ!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομορφο και πρωτότυπο το ρολόι σου! Μπράβο σου!Να΄σαι καλά και να'χεις ένα όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιώτα είναι πάρα πολύ όμορφο!!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την ωραία σου δημιουργία και για το όμορφο Blog σου.Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παναγιώτα μου καταπληκτικό το ρολόι που έφτιαξες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σου!!!
    καλως σε βρηκα!
    Μου αρεσουν πολυ τα ρολογια σου, αποπνεουν τον αερα μιας αλλης εποχης, χωρις να δείχνουν βαρια ή αχαρα!
    φιλια!
    Θα τα λεμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ρομαντικό το ρολόι σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημερα..καλως σε βρηκα..υπεροχη δουλεια..πολυ ομορφα φτιαγμενο..να σαι καλα..καλο μηνα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παρα πολυ ομορφο!!!!σε ταξιδευει σε μια αλλαη εποχη....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφο και πολύ ρομαντικό το ρολόι σου!!! έχει έναν αέρα αριστοκρατικό άλλης εποχής!!!!
    Φιλάκια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ..ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ !ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ!ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...