Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

13/6/10

Mπαλαρίνα

8 σχόλια:

  1. Παναγιωτα ωραια η μπαλαρινα οπως και το στενσιλ που την περιβαλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παναγιώτα μου εξαιρετικές οι δημιουργίες σου όπως και το blog σου για αυτό το λόγο έχεις ένα βραβείο. Οποτε θες πέρασε απο το blog μου να το παραλάβεις!
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπληκτικά όλα σου τα δημιουργήματα!!!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου φαίνεται τόσο μπελαλίδικο το ντεκουπαζ γιατί για μένα είναι απέιρως πιο εύκολο να το ζωγραφίσω απλά.Όμως το θαυμάζω και μάλιστα έχω έργα απο τη καλυτερη μου φίλη εδώ στα μπλογκς που φιάχνει τέτοια πανέμορφα σαν τη δική σου δουλειά.Πάντως πολύ διαφωτιστικός ο τρόπος που περιγράφεις την διαδικασία .Μπράβο κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια για το blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...