Σελίδες

"Δια χειρός .... μεταμορφώσεις"

translate

11/11/10

Decoupage με χαρτοπετσέτα

16 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑ!!!υπουλη αναρτηση...χιχιχι...δεν την περιμενα τοσο γρηγορα!!!!
    Παναγιωτα ,ειναι παρα πολυ ομορφο!!Γνησια ντεκουπατζου.......το εχεις ενσωματωσει υεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο γλυκια μου ειναι αψογα φτιαγμενο
    και πολυ ομορφο...



    υ.τα ακρυλικα πιανουν πανω στο αλουμινοχαρτο αλλα βγαινουν θαμπα....σεν εχουν αυτη την διαφανεια που εχει η σινικη...
    θα δοκιμασω και με τα σμαλτα που μου προτεινε το αστερι[βλεπε misirlou]....αν και τωρα εχω αρχισει χριστουγεννιατικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παναγιώτα !!!!! Ζωγραφίζεις ...... Πραγματικά υπέροχο το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παναγιωτα για αλλη μια φορα Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, μήπως υπερβάλεται λιγάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρεσει παρα πολυ το εργο σου αυτο, αλλα και η μεταμορφωση του καθρεφτη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι μια χαρτοπετσέτα παναγιωτα; η,... κομματια από πολλές; δεν την έχω ξαναδεί και μου αρέσει πάρα πολύ. έγινε πολύ πολύ όμορφο το... καδρακι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η χαρτοπετσέτα είναι μία και μάλιστα την είχα πάρει από την μάγια πριν δυο χρόνια .
    Δημιουργία και Δέσποινα σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλεεε πιοα υπερβολη...?...Δεν βλεπεις οτι ειναι πανεεεμορφο?Παναγιωτα συνελθεεε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φανταστικό χωρίς υπερβολές!!!! μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γνήσια ντεκουπατζού δεν λέει τίποτα!!!!!!Τέλειο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Motiv je prelep,a podloga mu je odlična.Stvarno su granice mašte nepregledne!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παναγιότα, μπράβο! Πέρασε και απο το δικο μου blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...